Comunicació de canvi de titularitat d'activitats

És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que transmet el corresponent títol que l’habilitava per exercir l’activitat.

Aquesta comunicació a l’Ajuntament serveix per acreditar la subrogació del nou titular en els drets i deures derivats de la llicència o comunicació prèvia.

Més Informació del tràmit

Canals de tramitació:

Ajuntament - Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

Plaça Major 1 - 08275 Calders - Barcelona
Telèfon: 938 309 000
Adreça electrònica: calders@calders.cat
Horari:  
Dilluns a Divendres de 9 a 14 h. Dilluns també de 17 a 18'30 h.
Del 14 de juny i fins el 17 de setembre de 2021 (ambdós inclosos) l'ajuntament estarà tancat a les tardes
Vegeu situació en el mapa
Darrera actualització: 12.01.2021 | 09:58