Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)

És el règim d’intervenció a través del qual les persones o empreses titulars d'una activitat, posen en coneixement de l’ajuntament fets o elements relatius a l’inici d’una activitat sota la seva responsabilitat, tot indicant els aspectes que la poden condicionar, i que s’acompanya dels documents necessaris per al seu exercici.
Se sotmeten a aquest règim les activitats relacionades a l'Annex III de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA) i les activitats consistents en unitats tècniques mòbils de caràcter temporal associades a obres d’infrastructures públiques o privades, o a activitats de tractament de residus, o a instal·lacions similars de l’annex II de l’esmentada Llei, sempre que, com a activitats independents i per les seves característiques, no estiguin associades a un emplaçament fix ni tinguin la condició d’activitats estables.

Més informació del tràmit

Canals de tramitació:

Ajuntament - Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

Plaça Major 1 - 08275 Calders - Barcelona
Telèfon: 938 309 000
Adreça electrònica: calders@calders.cat
Horari:  
de dilluns a divendres, de 9 a 14 h. Dilluns, també de 17 a 18.30 h.
Del 20 de juny i fins el 16 de setembre de 2022 (ambdós inclosos), l'Ajuntament estarà tancat a les tardes.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 12.01.2021 | 10:26