Queixes, suggeriments i propostes

La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona

Cal aportar:

  • No cal aportar documentació

Canals de tramitació:

Ajuntament - Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

Plaça Major 1 - 08275 Calders - Barcelona
Telèfon: 938 309 000
Adreça electrònica: calders@calders.cat
Horari:  
de dilluns a divendres, de 9 a 14 h. Dilluns, també de 17 a 18.30 h.
Del 20 de juny i fins el 16 de setembre de 2022 (ambdós inclosos), l'Ajuntament estarà tancat a les tardes.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 28.01.2021 | 13:33