l'Ajuntament de Calders s'ha compromès a fer accessible el seu web de conformitat amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic, pel qual es transposa la Directiva (UE) 2016/2102 del Parlament Europeu i del Consell, de 26 d'octubre de 2016.
La present declaració d'accessibilitat s'aplica al lloc web https://www.calders.cat/, excloent els continguts incrustats provinents d'altres dominis.
Aquest lloc web és parcialment conforme amb el Reial Decret 1112/2018 atesa la manca de conformitat dels aspectes que s'indiquen a continuació.
El contingut que es recull a continuació no és accessible pels següents motius:
La present declaració fou preparada el dia: 26/04/2024.
El mètode emprat per a preparar la declaració ha estat una autoavaluació portada a terme per inSuit el dia 22/04/2024.
Darrera revisió de la declaració: 22/04/2024.
Pot realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a del RD 1112/2018) com, per exemple:
Per efectuar aquestes comunicacions té disponible els següents canals de comunicació:
D'acord amb l'article 10.2.b del RD 1112/2018, també pot presentar:
En la sol·licitud d'informació accessible, s'ha de concretar, amb tota claredat, els fets, raons i petició que permeti constatar que es tracta d'una sol·licitud raonable i legÃtima.
Les sol·licituts d'informació accessibles i queixes es poden presentar a través de calders@calders.cat, aixà com de la resta d'opcions recollides en la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Púbiques.
Les comunicacions, queixes i sol·licituds d'informació accessible seran rebudes i tractades per la Unitat Responsable d'Accessibilitat de l'Ajuntament de Calders.
Si, un cop realitzada una sol·licitud d'informació accessible o queixa, aquesta hagués estat desestimada, i no s'estigués d'acord amb la decisió pressa, o la resposta no complÃs els requisits contemplats en l'article 12.5, la persona interessada podrà iniciar una reclamació. Igualment es podrà iniciar una reclamació en el cas que hagin transcorregut 20 dies hà bils sense haver obtingut resposta.
La reclamació podrà ser presentada mitjançant calders@calders.cat de l'Ajuntament de Calders, aixà com de la resta d'opcions recollides en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les reclamacions seran rebudes i tractades per la Unitat Responsable d'Accessibilitat de l'Ajuntament de Calders.